Feeds:
Entrades
Comentaris

Archive for 7/05/2009

En una de les meves primeres visites per les llibreries antiquàries i de vell de carrer Aribau vaig entrar a preguntar a la Llibreria Gibernau. Allà em van atendre molt bé i durantgairebé una hora vaig estar xafardejant les estanteries en busca d’algun llibre que em cridés l’atenció. En vaig trobar però alguns s’escapaven de els meves possibilitats. M’els vaig guardar al cervell pel futur 😀

Quan ja era a punt de marxar, en un racó i classificat de forma errònea al meu entendre, hi vaig trobar l’exemplar de Obra poètica de Josep Maria de Sagarra. És un llibre de 1947 que l’editorial Selecta va publicar per a recollir tota la obra fins al moment de l’escritor. Com ja explica Sagarra al pròleg, era necessària una recopil.lació ja que la tirada de alguns llibres de poesia havia estat molt limitada i no hi havia manera de trobar-ne exemplars.

sagarra1

El llibre està molt ben editat, consta de un pròleg de l’autor on explica la seva vida a partir de la poesia, les coneixençes dins d’aquest món que ha fet, etc. i a continuació 1011 pàgines de poesia per disfrutar.  L’enquadernació és amb pell estampada i paper biblia.

Una joia que puc considerar com la meva primera troballa en aquest món de la bibliofilia.

Read Full Post »