Feeds:
Entrades
Comentaris

Archive for 20/05/2009

Evolució I

M’agraden els llibres, m’agraden els llibres antics, vull libres antics, no sé res de llibres antics, com va tot això?, contacto palmart, visito llibreries, llibres antics = 1830 o anterior?, descobreixo què és la bibliofília, paper de fil, Panorama Universal, vull llibres antics però sobre ciència, història o filosofia, no vull literatura ni dret ni religió, xafardejo balagué, casals,  gibernau,  farré,  rodés,  els llibres que m’agraden són massa cars, ebay pot ser solució, iberlibro, vialibri, més blogs, primers panoramas, primera edició literatura catalana segle XX, vull un catàleg, el palau és carissim, descobreixo miquel planas, tres volums de cartas eruditas de Constantini, cal tenir la serie completa?, veig k no, compendi de mitolojía, demano catàlegs de subhastes i llibreries, Hibris, Majestic, fira llibre antic, cartes críticas de Feyjoo, el purgatori del bibliòfil, Josep Porter, vull saber coses sobre imprempta, vull saber coses sobre literatura catalana, em començo a centrar en primeres edicions i edicions de bibliofília d’autors catalans i bibliòfils,  revista Papyrus de Porter, la Bibliografia Catalana de l’Avenç, Les confidències d’en Joan Bonhome, Els llibres de Porter, Ebay no em motiva gens, vull tocar els llibres, vull olorar els llibres i comprovar el seu estat, Pasión por libros, aclaro moltíssims conceptes, em comença a interessar tenir algun llibre literatura, alguns exemples d’impressors, d’enquadernació, ….

Read Full Post »